Załóż swój Dziennik i Systematycznie Ćwicz Jogę

zaloz-dziennki-jogi-bloga

Chyba nie musimy cię przekonywać, że nie ma nic lepszego dla ciała i ducha niż regularna medytacja i ćwiczenia. W szczególności mówię tutaj o Jodze.

Najważniejsza jest systematyczność. Ludzie, którzy pracują nad sobą systematycznie są szczęśliwsi. Mają lepsze zdrowie i osiągają sukcesy w życiu zawodowym i prywatnym.

Dlatego też, aby osiągnąć wysoki poziom systematyczności szczerze polecam Ci założenie dziennika.

Nie jest to sprawa trudna – możesz zrobić kompletnie za darmo. Jak? Przeczytaj szczegółowy poradnik jak założyć bloga – sprytnyinwestor.com.pl. Myślę że dzięki temu poradnikowi bez większych problemów stworzysz swój internetowy dziennik i będziesz mogła dzielić się ze światem swoimi przygodami z Jogą.

Krótka Instrukcja Zakładania Bloga w Internecie

No dobrze w skrócie – jak można założyć swój internetowy dziennik jogowy:

  1. Wybierz darmową platformę blogową (polcecam blox.pl)
    Na bloxie znajdziesz dużą liczbę ludzi, którzy będą czytać twoje wpisy. Nie ma nic gorszego niż blog, którego nikt nie czeka.
  2. Wybierz fajną nazwę użytkownika. Ważne żeby nie była zbyt długa. Wpłynie to na długość adresu twojego bloga.
  3. Gdy już zarejestrujesz swoją nazwę możesz zacząć pisać bloga.
  4. Komentuj i czytaj inne blogi.

jak-zalozyc-blog-blox

Masz już Blog – co dalej?

No oczywiście powinnaś zacząć tworzyć i dodawań nowe wpisy na swoim blogu.

Po pierwsze – proponuję abyś zaczęła dodawać codzienne zdjęcia ze swojego treningu. Dobrze by było jeśli będziesz opisywać pozy które wykonujesz.

Dobrym pomysłem jest podjęcie wyzwania 30 Dni Z Jogą. Gdy będziesz przechodzić przez ten program możesz wtedy każdego dnia opisywać jak wyszły ci poszczególne ćwiczenia oraz jakie było twoje samopoczucie.

Zobacz poniżej pierwsze wideo, które wprowadzi cię do całego wyzwania.

Jak widzisz wygląda to świetnie. Dlatego też szczerze polecam ci podjęcie właśnie tego wyzwania przy tworzeniu swoich wpisów na dziennik internetowy.

Ja Promować Swoje Wpisy i Dziennik?

Powiem szczerze nie musisz robić zbyt wiele. Wystarczy, że będziesz wkładać serce w to co robisz, a z czasem ludzie znajdą twoje wpisy i zaczną dopingować cię na twojej drodze do celu.

Jednak jest kilka rzeczy, które możesz zrobić. Na pewno troszkę pomożesz swojemu szczęściu:

  1. Udzielaj się na forach internetowych. Z czasem możesz dać w podpisie swój adres internetowy
  2. Udzielaj się na grupach facebookowych – jeśli będziesz pomagać ludziom to bardzo szybko okaże się, że oni odwdzięczą ci się tym samym
  3. Pisz regularnie. To proste ale dosyć trudne 🙂 trzeba mieć wytrwałość i siłę woli aby pisać w swoim dzienniku (blogu) dosyć regularnie

To by było chyba na tyle.

Mam nadzieję, że skłoniliśmy cię do systematycznej pracy nad sobą.

Do zobaczenia na twoim blogu!

Kundalini Yoga – dla kogo

Dla kogo:

– dla kobiet i mężczyzn – bez ograniczeń wiekowych
– dla osób przemęczonych i zestresowanych
– spędzających większość czasu za biurkiem
– dla osób z nadwagą, problemami z kręgosłupem, zaburzeniami hormonalnymi
– dla kobiet planujących macierzyństwo i chcących wrócić do formy po ciąży
– dla kobiet w okresie menopauzalnym i postmenopauzalnym

Masaż w Atelier Rozwoju

Od 2003 roku czynnie zajmuję się masażem. Posiadam dyplom ukończenia masażu dla zaawansowanych (drugi stopień) w studium naturalnych metod leczenia w warszawskim „Medikonie”. Moja praca sprawia mi satysfakcję,
a zadowoleni klienci, utwierdzają w przekonaniu, że potrafię im pomóc.

Masaż klasyczny, zwany masażem leczniczym, to najbardziej popularny masaż ciała z całej grupy masaży leczniczych. Działa przeciwbólowo i jest najskuteczniejszą metodą leczenia różnego rodzaju schorzeń kręgosłupa oraz narządów ruchu. Masaż klasyczny regeneruje i wzmacnia mięśnie, reguluje napięcie mięśniowe, zwiększa elastyczność i sprężystość mięśni, polepsza odżywianie tkanek, zmniejsza tkankę tłuszczową, przyspiesza przemianę materii, uaktywnia przepływ krwi oraz limfy.

Masaż leczniczy kręgosłupa i pleców.
Masaż kręgosłupa i całego grzbietu obejmuje masaż kręgosłupa, pleców, karku oraz szyi. Ten rodzaj masażu to również doskonały relaks, który uwolni Państwa od wszelkich blokad i napięć spowodowanych stresem. Siedzący tryb pracy, długie godziny przed komputerem, nadmierne przeciążanie kręgosłupa, długa jazda samochodem, brak ruchu, niewyleczone kontuzje oraz stres należą do najczęstszych przyczyn bólów kręgosłupa, pleców i karku, a czasami kończyn i mrowienia w palcach.

Masaż relaksacyjny całego ciała
Masaż relaksacyjny pobudza układ mięśniowy i układ krążenia, przyspiesza przemianę materii oraz oddziałuje na układ nerwowy, podnosząc naszą chęć do życia, likwidując ujemne efekty stresu, gromadzące się pod wpływem codziennych przeżyć, takie jak: apatia, przemęczenie, wyczerpanie, bezsenność, bóle głowy, nerwobóle, syndrom napiętych mięśni karku i szyi. Masaż relaksacyjny daje uczucie głębokiego odprężenia oraz pełnego relaksu, gdyż wykonywany jest powolnymi ruchami o działaniu antystresowym i uspokajającym, dzięki czemu pozwala pozbyć się napięcia na całym ciele. W zależności od potrzeb klienta, masaż relaksacyjny może być wykonany całościowo lub częściowo.

Masaż sportowy
Masaż sportowy jest niezbędnym elementem w procesie treningowym zarówno sportowców wyczynowych, jak i sportowców amatorów. Masaż sportowy różni się od tradycyjnego masażu klasycznego tym, iż wykonywany jest zdecydowanie silniej i energiczniej. Celem masażu sportowego jest rozgrzewka, usunięcie przemęczenia powstałego na skutek intensywnego wysiłku fizycznego, usunięcia zakwasów bądź likwidacji powstałych kontuzji. Masaż sportowy jest także bardzo ważnym elementem przygotowań naszego organizmu i naszych mięśni do sezonu zimowego bądź sezonu letniego.

Masaż stawów
Czyli tzw. masaż odstawowy; przyspiesza gojenie się kontuzji stawów, wiązadeł stawowych, torebki stawowej itp. Jest to zabieg głównie stosowany w rehabilitacji stawów.

Masaż odchudzający
Masaż odchudzający jest masażem, którego zadaniem jest rozbicie i rozdrobnienie podskórnej tkanki tłuszczowej, usunięcie toksyn z organizmu, polepszenie ukrwienia skóry i mięśni, co w konsekwencji przyspiesza przemianę materii. Przyczynia się do ogólnego spadku wagi masowanej osoby, działając ujędrniająco na masowane obszary ciała. Masaż odchudzający jest głębokim masażem manualnym, wykonywanym w szybszym tempie, przy użyciu troszkę silniejszych technik, takich jak: rozcieranie, ugniatanie, rolowanie, wałkowanie i oklepywanie.

Masaż antycellulitowy
Celem masażu antycellulitowego jest usprawnienie krążenia chłonki w układzie limfatycznym, tj. od naczyń chłonnych włosowatych do ujść żylnych. Masaż antycellulitowy wykonuje się przy wykorzystaniu specjalnych technik masażu, takich jak rozcieranie, ugniatanie, rolowanie i oklepywanie. Masaż antycellulitowy doskonale rozbija komórki tłuszczowe, stymuluje krążenie w drobnych naczyniach krwionośnych i poprawia przepływ limfy, a tym samym skutecznie usuwa cellulit. Masaż antycellulitowy usuwa także szkodliwe produkty przemiany materii, oczyszcza organizm z toksyn, poprawia natlenienie i odżywianie komórkowe. W efekcie regeneruje i uelastycznia tkankę łączną, zwiększa napięcie skóry, dzięki czemu skóra staje się gładsza, bardziej jędrna i sprężysta, promieniując świeżością i witalnością. Masaż antycellulitowy stanowi uzupełnienie kuracji odchudzających.

Masaż stóp z elementami refleksoterapii
Masaż stóp według wielu specjalistów uchodzi za najbardziej popularny i najbardziej relaksujący masaż. Relaksacyjny masaż stóp obejmuje podeszwy stóp, grzbiety stóp, palce oraz kostki. Celem masażu stóp, poprzez częściowe działanie na strefy refleksologiczne na stopach, jest odblokowanie stref przepływu energii całego ciała a także likwidacja bólu i napięć znajdujących się w poszczególnych obszarach ciała i narządach wewnętrznych. Masaż stóp wspomaga odtruwanie organizmu z toksyn, poprawia sen, usuwa zmęczenie organizmu oraz usuwa uczucie tzw. ciężkich nóg. Masaż stóp, stosowany regularnie, pomaga odreagować codzienne stresy, przyspiesza krążenie krwi, a tym samym poprawia odżywienie i regenerację komórek. Relaksacyjny masaż stóp jest metodą nieinwazyjną, a ze względu na swoją uniwersalność może być stosowny w każdych warunkach. Należy jedynie zachować szczególną ostrożność u osób z zakrzepicą w układzie żył głębokich.

Masaż twarzy i szyi
Masaż taki zazwyczaj wykonuje się w celach relaksacyjnych, odprężeniowych jak i kosmetyczno-pielęgnacyjnych. Masaż poprawia ukrwienie skóry, przez co ta staje się młodsza i bardziej jędrna. Masaż twarzy i szyi zaleca się paniom po 25 roku życia. Masaż twarzy i szyi to jeden z subtelniejszych masaży ,który działa zarówno na ducha jak i ciało. Dotyk powoduje przyjemne uczucie, które przynosi ukojenie i spokój wewnętrzny.

Masaż izometryczny
Masaż izometryczny to masaż polegający na intensywnym masowaniu mięśni podczas skurczu izometrycznego, tzn. napięcia mięśni bez wykonywania ruchu w stawie. Masaż izometryczny jest wykorzystywany do odbudowy siły i masy mięśniowej bez obciążania organizmu żmudnymi ćwiczeniami fizycznymi, dlatego często masaż izometryczny jest bardzo ważnym elementem każdej rehabilitacji i rekonwalescencji.

Masaż kontralateralny
Masaż kontralateralny należy do grupy masaży o charakterze leczniczym. Masaż kontralateralny stosuje się w przypadku schorzeń związanych z unieruchomieniem jednej z kończyn chorego, np: złamania, zwichnięcia, skręcenia, poparzenia, duże rany powypadkowe, itp. Paradoksalnie masaż ten wykonuje się na kończynie zdrowej, co powoduje równoczesną aktywizację przepływu krwi w kończynie chorej. Masaż kontralateralny wzmacnia wszystkie partie mięśni kończyn, osłabione brakiem ruchu, polepsza krążenie krwi i chłonki, a co za tym idzie przyśpiesza procesy gojenia i powrót do zdrowia chorej kończyny.

Kundalini Yoga

kundalini-yoga

Kundalini Yoga to system technik idealny dla osób prowadzących intensywny tryb życia. Wzmacnia i rozwija na wszystkich poziomach: ciało, umysł i ducha. Oczyszcza, relaksuje, hartuje i otwiera. Uzdrawia system nerwowy i hormonalny, zwiększa pojemność płuc, pobudza krążenie, trenuje i stymuluje umysł. Pozwala odkryć i sięgnąć po niewykorzystany potencjał, wewnętrzną moc, którą wszyscy w sobie mamy.

Zajęcia Kundalini Yogi składają się z kriyi (asany i praca z oddechem), głębokiej relaksacji przy muzyce oraz medytacji.

Kundalini Yoga to system technik, które pomagają:

– zniwelować skutki życia w stresie
– poczuć przypływ sił, zadowolenia i radości
– osiągnąć wewnętrzną harmonię
– wzmocnić układ immunologiczny
– uregulować swoją gospodarkę hormonalną
– poprawić kondycję
– rzucić nałogi